توجه
نوشته شده توسط : ali20

برای طراحی لوگو لازم است تا مشخصات لوگو را بگویید. در صورت قرار ندادن مشخصات لوگو شما طراحی نمیشود.

برای قرار دادن مشخصات 2 راه برای شما پیشنهاد میکنم

1- مشخصات خودرا با نظر دادن ارسال کنید.

2-مشخصات خودرا به شماره 09359377841 یا 09148458355 به صورت کامل ارسال کنید.

راه حل دوم باعث میشود که ما زودتر اطلاع پیدا کنیم و لوگو شمارا زودتر طراحی کنیم.

مشخصات لازم برای ایجاد لوگو:

1-نام یا موضوع لوگو مثل:لوگو20

2-آدرس وبلاگی مثل:www.logo20.loxblog.com

3-عکس لوگو مثل:عکس آهنگ(ملودی)پ

4-رنگ لوگو و رنگ متن لوگو

 





:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 21 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
siyavash در تاریخ : 1389/12/25/3 - - گفته است :
بابا شما دیگه کی هستید!!!!!!!!!!!!!!!!
اینارو خودتون طراحی کردید!
من دقت کردم دیدم روهمشون اسمه وبلاگتون هک شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
صبر کنید واسه من مثه اون عقابه درست کنید.

/weblog/file/img/m.jpg
siyavash در تاریخ : 1389/12/25/3 - - گفته است :
سلام خوبید شما
ممنونم از وبلاگتون جدا کاربردیه
با افتخار لینکتون کردم
اگه میشه واسم یه لوگو درست کنید
توش یه میکروسکوپ قدیمی labscience و علوم ازمایشگاهی گرگان دورش پیچ خورده باشه مثه لوگو خودتون.رنگشم مثه ماله شما

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen.s در تاریخ : 1389/10/7/2 - - گفته است :
سلام.بی زحمت میخواستم یه لوگو واسم طراحی کنید.
نام:mohsen.s
www.lajimiha.blogfa.com
عکس خاصی مد نظرم نیست.ولی وبلاگم در مورد یه روستاست یه چیزی باشه که یه کم بهش بخوره .نه خیلی
رنگ لوگو:سبز یا آبی
رنگ متن:بنفش
اگه هر رنگ دیگه ای به نظر شما بهت میشه از نظر من مانعی نداره.
خیلی خیلی ممنون.منتظرم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: